۱۳۹۶ آبان ۲۴, چهارشنبه








شورش پرولتاریا و ستمدیدگان در هر کجای این دنیای وارونه و بشر ستیزانه برعلیه کاپیتالیسم و مناسبات استثمارگرانه مشروع و بر حق است !
اما نه با شعارهای پوسیده و ارتجاعی ناسیونالیسم و همه با هم و یا تفکیک کردن ملل و طبقه، بلکه این مبارزه ایست در راستای گسترش آگاهی طبقاتی و پی ریزی سازماندهی جنگ طبقه، علیه طبقه ! و تنها این شورش بر حق است! یعنی فراخوان به اینکه، یا انقلاب کمونیستی، یا تداوم بربریت کاپیتالیسم !
یا تداوم بربریت کاپیتالیسم یا انقلاب کمونیستی، راه سومی وجود ندارد. نظام سرمایه داری برای کنترل بحران و جلوگیری از فروپاشی، با ارزش افزائی سرمایه ها و کنترل نرخ سود معین خود در جهت انباشت، با سبعیت کامل از هیچ جنایت و تعرضی علیه کل بشریت دریغ نمیکند.



 تداوم جنگ های امپریالیستی در سراسر جهان، اشغال نظامی، تروریسم دولتی، ایجاد دستجات مذهبی و تروریستی برای ارعاب جامعه و به بیراهه بردن مبارزه طبقاتی، جنگهای قومی نژادی- مذهبی، دامن زدن به افکار پوسیده ناسیونالیستی، نژاد پرستانه، نسل کشی، فقر، گرسنگی، بیکاری میلیونی در ابعادی فاجعه باردر حال گسترش است. در همین رابطه از دیگر تهدیدات بالفعل جنایتکارانه امپریالیستی گانگستر های حاکم برجهان: اجرای سیاست های پولی و صنعتی بانک جهانی، صندوق بین المللی پول، سازمان تجارت جهانی می باشد، که در راستای ایجاد تحمیل ریاضتهای اقتصادی علیه کارگران و توده های ستم دیده، باعث بیکارسازی، گسترش فقر، گرسنگی میلیونها انسان در سرتاسر جهان میباشد. در جامعه ای که بر پایه تولید کالائی و ارزش اضافه در جهت انباشت و فربه شدن سرمایه و تشدید استثمار استوار است. تنها گزینه ممکن، کمونیسم یا بربریت راه سومی وجود ندارد.



 هیچ گاه در تاریخ، آلترناتیو ارائه شده در " (( مانیفست کمونیست)) یا دگرگونی انقلابی و همه جانبه جامعه، یا ویرانی متقابل طبقات ستیزه جو،"،آن چنان که اکنون مناسب بنظر میرسد در گذشته به نظر نمی رسید. انقلاب یا جنگ، آلترناتیوی است که سرمایه داری گندیده به پرولتاریای جهان نشان میدهد. بحران سرمایه داری امروز، حقیقتاً بین المللی، جنگ امپریالیستی حقیقتاً جهانی، و پرولتاریا یگانه آنتی تز بین المللی راه حل سرمایه دارانه مسئله انباشت است.

به جرات میتوان اعلام کرد که برای تغییر این جهان هرگز در هیچ دورانی، فراخوان به: پرولتارهای سراسر جهان متحد شوید! تا این درجه ضروری و مبرم نبوده است. در برابر این این سقوط تاریخی سرمایه داری ناگزیر، فقط یک راه انتخاب برای بشریت بر جای میماند: انقلاب جهانی کمونیستی یا نابودی بشریت. تاریخ مبارزه طبقاتی پرولتاریای بین المللی این حقیقت مسلم را به او نشان داده است که تنها راه ممکن برای رهائی کل بشریت از همۀ مصائب و هر نوع استثمار و ستمگری، نابودی نظام سرمایه داری و استقرار جامعه کمونیستی است. « تنها گزینه ممکن در برابر ما؛ تداوم مبارزه طبقاتی، سازماندهی و تشکیلات انقلابی است.

هیچ نظری موجود نیست: