۱۴۰۱ آبان ۲۳, دوشنبه








 در گرامیداشت قیام سراسری آبانماه ۱۳۹۸ ؛ آبان زنده است.



با ادای احترام به تمامی جان باختگانی که در یک نبرد نا برابر و رو در رو با رژیم سفاک سرمایه اسلامی به سیل عظیم جانهای شیفته پیوستند!
ایجاد "ستاد جنگ" علیه شورش گرسنگان و استثمار شوندگان. رژیم درمانده و رو به زوال سرمایه اسلامی بر علیه تودههای به جان آمده، ناشی از۴۳ سال سرکوب، استثمار و ستم طبقاتی، سالهاست که "ستاد جنگ" تشکیل داده اند، آنها از همان بدو بقدرت خزید نشان، تنها با زبان زور، ارعاب، دستگیری، شکنجه و اعدام با تمامی استثمار شوندگان حکم رانده اند.
در هنگامه شورش گرسنگان در سال ۱۳۹۸ که عمدتاً اعتراضات در محلات کارگری و فقیرنشین شهری متمرکزبود؛ "علی خامنه ای، این جرثومه تحجّر، تباهی و متعلق به میراث قرون وسطا، در نخستین واکنش خود به اعتراضات آبانماه ۹۸ به سه برابر شدن قیمت بنزین در ایران ‌گفت: با این ‌که در این خصوص «سررشته‌ای» ندارد ولی از تصمیم سران قوا حمایت می‌کند و باید اجرا شود. وی همچنین از «مسئولان حفظ امنیت» خواست «به وظایف خود عمل کنند.» در آن مقطعِ این اعلان یک جنگ آشکار علیه مردم به جان آمده از ۴۳ سرکوب و استثمار است.

و در آبان ۱۴۰۱ این مرتجع قیام کننده گان را: عده ای نوجوان و جوان فریب خورده لقب میدهد. این شیوه شناخته شده تمامی رژیم های در حال اضمحلال و رو به پایان، نظیر رژیم سطلنت شاه است که در اواخر عمرش صدای " انقلاب" مردم را شنید. و توسط امپریالیستها، اتمام کارش را بوسیله جنرال هویز فرستاده قدرتهای امپریالیستی به وی ابلاغ کردند.

مبارزه طبقاتی ادامه دارد
تا مادام که استثمار، تولید ارزش اضافی، انباشت سرمایه وجود دارد! جنگ طبقاتی هم در اشکال متنوع ادامه خواهد داشت. این قانون جامعه منقسم به طبقات و دیالکتیک تاریخ است. طبقه ما اعلام میدارد: جنگی به وسعت کل تاریخ بشری از بدو پیدایش سرمایه و مناسبات استثماگرانه در تاریخ در جریان است. جنگ طبقاتی بین دو طبقه اصلی جامعه یعنی بورژوازی و پرولتاریا بی وقفه و بطور دائم در جریان است.

جنگی که تا محو و نابودی نظام بشر ستیزانه سرمایه داری تداوم خواهد یافت.
زنده باد جنگ طبقه علیه طبقه ؛ پرولتارهای سراسر جهان متحد شویم!

هیچ نظری موجود نیست: