۱۴۰۱ آبان ۲۳, دوشنبه

 






جان زندانیان سیاسی، دانشجویان مبارز، فعالین کارگری و فعالین اجتماعی در خطر است!
طبقات حاکم میتوانند همیشه بر سرنیزه تکه کنند، اما هیچگاه نمیتوانند بر روی آن بنشینند.

رژیم سفاک و خونریز جمهوری جهل و جنون سرمایه اسلامی در تداوم حرکات جنون آمیزش، با سراسیمگی اقدام به دستگیری فعالین دانشجوئی، کارگری و فعالین اجتماعی نموده است. در پی درخواست ٢٢٧ تن از نمایندگان مجلس ارتجاع اسلامی و ریئس قوه قضائیه رژیم. اصرار دارند که دستگیرشدگان اعتراض‌های جاری در ایران باید جهت عبرت یا در واقع ترساندن و بازداشتن معترضین از شرکت در اعتراض ها قصاص یا اعدام بشوند. این خواست در زمانی مطرح میشود که گسل های شورش و اعتراضات توده ای با قدرت؛ یکی پس از دیگری در برابر رژیم رو بزوال، دهان باز میکند و رژیم ناتوان از مقابله با جوانان شورشی مصمم و مردم آزادیخواه است.
دیگر سال ۶۰ و ۶۷ نیست که جلادان حاکم بتوانند دست به کشتار جمعی بزنند و از این فاجعه جان سالم به در برند. در این برهه تاریخی و حساس مردم خونریزی را از سوی رژیم به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد و روند نابودی رژیم در این وضعیت هر چه بیشتر تسریع خواهد شد.
رژیم خونریز و ددمنش بورژوازی اسلامی ، با بازداشت و گروگان گیری دانشجویان، دانش آموزان مبارزه و کارگران قصد مرعوب کردن جنبش اعتراضی ستم دیدگان، فرودستان را دارد.

غافل از اینکه، این موج تا به زیر کشیدن طبقات حاکم سرمایه توسط پرولتاریای آگاه و انقلابی، سر باز ایستادن از نبرد و مقاومت و پیشروی ندارد. چرا که مبارزه طبقاتی تا محو مناسبات ستمگرانه کاپیتالیستی ادامه دارد.
زنده باد نبرد و مقاومت، زنده باد انقلاب، نابود باد کاپیتالیسم، زند باد کمونیسم!

هیچ نظری موجود نیست: