۱۴۰۱ آبان ۲۳, دوشنبه

 








سرکرده تروریستی ارتش جمهوری اسلامی بنام « حیدری »؛ با مخاطب قرار دادن قیام کننده گان؛ بعنوان «مگسان» آب پاکی را روی دست نئو فاشیستهای سلطنت طلب و ولیعهد منحوس شان ریخت.
یادآور میشویم که با آغاز شورشهای اجتماعی در ایران، برخی ها با ساده لوحی، امیدوار بودند که ارتش همگام با مردم معترض به صفوف آنها خواهد پیوست.
حیدری، این عنصر فرومایه و سرسپرده فاشیستهای اسلامی حاکم، درباره اعتراضات سراسری ایران گفت: " اگر امروز نیز آن گونه که جامعه انقلابی توقع دارند با این « مگسان» برخورد نمی‌شود اراده رهبر معظم انقلاب است اما روزی که ایشان فرمان برخورد صادر کند به طور قطع آنها هیچ جایی در کشور نخواهند داشت." ( سخنرانی در جمع زنان بسیجی گنابادی، چهارشنبه ۱۸‌آبان‌ماه ۱۴۰۱ )

ارتش، پلیس و... ابزار سرکوب طبقات حاکم هستند
دولت ماشینی است برای حفظ سیادت یک طبقه بر علیه طبقه دیگر، ساختار ماشین دولت مرکب از، دستگاه بورکراتیک (کارمندان)و گردانهای ویژه مسلح به دستگاه عریض و طویل بورکراتیک کمک می رساند تا بتواند قوانین و مقرارت را به نفع استثمارکننده گان وضع و اجرا نماید. این نیروهای ویژه مسلح و سرکوبگر عبارتند از ارتش، پلیس، دستگاه پلیس مخفی و یا اصطلاحاً سازمان امنیت وغیره. بخش دیگر دولت از نظر حقوقی شامل دادگاه، دادستان، دستگاهای متفاوت کیفری مانند زندان، اردوگاههای اجباری گوناگون برای زندانیان می باشد.

این مکانیسم دوزخی بنام دولت، بمثابه نیروهای استثمارگر از طریق گرفتن مالیات های مستقیم و غیر مستقیم از مردم به حیات خود ادامه میدهد و برفراز جامعه قرار میگیرد. قدرتی مافوق جامعه پدید می آورد که آنرا در زیر فشار دستگاههای تحمیلی و تضییقی خویش به اطاعت وامیدارد.

هیچ نظری موجود نیست: