۱۴۰۱ مهر ۲۰, چهارشنبه

 

 

 

  

جوانان مبارز و رزمنده، مردم آزادیخواه، فریب حمایت های دروغین و آبکی سلبریتی ها و فوتبالیستهای درپیتی تیم جمهوری اسلامی را نمیخورند.

 

هیچکدام از آنها تعلق خاطری بشما که با قیام خونین تان زمین را زیر پای رژیم هار و ددمنش جمهوری اسلامی داغ کرده اید و جسورانه سینه های مالامال از شور به رهائی از یوغ بردگی و استثمار همگان را متحیر کرده اید، ندارند. فوتبالیست های درپیتی جمهوری اسلامی؛ سالوسانه برای جلوگیری از ریزش طرفداران شان در استاد یوم ها بطور حساب شده ای، ادعای حمایت از مبارزات جسورانه شما میکنند

.

اولان آنها در این حمایت های کاذب؛ بصراحت و مستقیم هیچ نامی از مسببین اصلی ۴۳ سال سرکوب، کشتار، فقر، فلاکت و بیکاری و هزاران مصائب بیشمار دیگر نمی آورند. آنها فریبکارانه با بکار گیری کلمات و جملاتی ملایم، نظیر اینکه ما سرباز شما هستیم و یا اینکه در کنار شما هستیم میخواهند برای خود و رژیم آبرویی بخرند و در زمان مقتضی دوباره چرخش کنند. و این در حالی است که جوانان مبارزه در خیابانها جان شان را کف دست شان گرفته و با وحوش رژیم در حال جنگ و گریز هستند.

دوماً اغلب آنها از قاتلین و آدم کشان حرفه ای سران رژیم منحوس جمهوری جهل و جنایت اسلامی، بارها دفاع کرده واز قاتلین کودکان و مردم عراق و یمن با نام "قهرمان" یاد میکنند، نظیر دفاع تمام قد علیرضا جهانبخش کاپیتن و دیگر عناصر منحط این تیم از «قاسم سلیمانی» حمایت میکنند.

لازم بذکر است چندی پیش قبل از تشکیل اردوی تیم فوتبال درپیتی جمهوری اسلامی، همین عنصر معلوم الحال بنام جهانبخش، بهمراه فرد دیگری از این تیم جهت دستورات لازم به حضور ابراهیم رئیسی قاتل ملقب به آیت الله اعدام، شرف یاب گردیدند.

این دلقک های بی آبرو در مقاطع مختلف انتخابات حکومتی همواره در کنار رژیم ایستاده اند و بطرز مزورنه ای از مردم خواسته اند تا در انتخابات این رژیم شرکت فعال نمایند.

مردم آزادیخواه به ویژه جوانان شجاع و رزمنده از رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی با تمام متعلقات ش عبور کرده اند و پشیزی به این یاوه سرائی ها نمی نهند.

 

هیچ نظری موجود نیست: