۱۴۰۱ مهر ۲۰, چهارشنبه

 

 

 

 

بهترین دفاع در برابر دشمن حمله است!!!

خشونت محصول جامعه طبقاتی است و رادیکال ترین نوع مبارزه اجتماعی مبارزه با خشونت است.

جمهوری اسلامی بر شطی از خون انسانها بنا شده است، بین توده های ستمدیده با مدافعین ددمنش هار سرمایه اسلامی دره ای عمیق از خون وجود دارد!!!

"

 علی خامنه ای"، این تفاله، جرثومه تحجّر، تباهی و متعلق به پس مانده های میراث قرون وسطا، با گذشت شانزده روز از اعتراضات خونبار؛ از سوراخش بیرون آمد و دوباره دست به هرزه درائی زد و با وقاهت منحصر بفرد تلاش کرد تا قیام سرتاسری جاری را کم اهمیت و بی ارزش جلوه دهد.

اما بلافاصله با خروش موج آسای جوانان رزمنده با قدرت هر چه بیشتر پاسخ یاوه سرائی های این مرتجع را دادند و در بیش از سی دانشگاه و مراکز آموزشی جوانان دست به اعتراض و زد و خورد با نیروهای سرکوبگر رژیم پرداختند و در برخی از مدارس دانش آموزان نمادهای رژیم را تخریب و به آتش کشیدند.

در پاسخ به این هرزه درائی های این شیاد دغل باز و بقیه گانگسترهای سرمایه اسلامی میگویم: ما دانشجویان، کارگران، گرسنگان و تهیدستان، جوانان بیکار و بی آینده، بازنشستگان، و تمامی مزدبگیران و استثمار شوندگان با بانگی رسا و با عظمی مصمم، بزودی شما و سیستم کهنه و استثمارگرانه تان را بر سرتان آور خواهیم کرد و آنرا برای همیشه به گورستان تاریخ خواهیم سپرد. این اولیه ترین بند از مانیفست استثمارشوندگان علیه این سیستم بشر ستیزانه و نکبتبار موجود است.

 

هیچ نظری موجود نیست: