۱۴۰۱ مهر ۲۰, چهارشنبه

 

 

 

 

تنها با نبرد و مقاومت است که میتوان سلطه ضد بشری و سرکوبهای سیستماتیک وحوش سرمایه اسلامی را به عقب راند و راه را برای اعتراضات وسیع تر اجتماعی- طبقاتی هموار نمود.

 

زنان و مردان قیام کننده ، کارگران و جوانان مبارز؛ منتظر فرامین متفرعنانه احزاب و سازمانهای موجود نمانید، خودتان سریعاً اقدام به ایجاد محافل عمل مستقیم مانند، هیت های نمایندگی، کمیته های کارگری و شورایی در هر کارگاه و کارخانه دست بکار شوید. زیرا تشکل های نامبرده برای رهبری و هدایت امر قیام و به طبع آن انقلاب ضروری و از مبرمیت ویژه ای برخوردار است.

نکاتی پیرامون اعتراضات جاری،

رزمندگان جوان زن و مرد، سریعاً اقدام به سازماندهی خود نماید، در بین خودتان افراد قابل اعتماد را برای امر هدایت و رهبری که به تجربه دریافته اید، دارای خلاقیت سازماندهی میباشد برگزینید. اقدام به ایجاد مرکزی برای تبادلات اخبار مبارزات سایرمناطق جهت شکل دادن مبارزه ای سرتاسری نماید.

در تظاهرات ها باید تلاش گردد که حرکات و اعتراضات با اهداف مشخصی دنبال گردد.

برای خسته و مستاصل کردن نیروهای سرکوب، دست به تظاهراتهای موضعی در محلات و مناطق بزنید. همانطوریکه که تاکنون نشان داده اید و به نتایج خوبی دست یافته اید.

باید با اتخاذ تاکتیک های دقیق و حساب شده به مراکزسرکوب و اختناق رژیم حمله کرد و آنان را در هم کوبید. تصرف رادیوتلویزیون و پخش بیانیه های انقلابی از آن در جهت جلب همبستگی جهانی و انترناسیونالیستی.

تلاش گردد در طرح شعارهایمان کلیت رژیم را هدف قرار دهیم ، آگاهی انقلابی خود و اطرافیان را ارتقا دهیم. با توجه به پتانسیل بالقوه موجود تلاش نمایم تا جامعه به سمت ایجاد یک قطب بندی انقلابی و طبقاتی گام بردارد.

با انتشار اطلاعیه، بیانیه های آگاهگرانه به بحث روشنگرانه در میان قیام کنندگان دامن بزنیم. در خلال بحث هایمان باید بر ضرورت ساختن و داشتن تشکیلات انقلابی- شورائی تاکید کنیم.

در جریان هر تظاهرات و اعتراض با شعارهای انقلابی و پیشرو تلاش کنیم تا هر چه بیشتر مبارزات را از زیر سلطه جریانات ارتجاعی و ضد انقلابی خارج نمایم.

در صورت امکان تلاش کنیم که با نماد رنگ سرخ که تبلور انقلاب میباشد در اعتراضات شرکت کنیم.

کارگران جوانان رزمنده، ما چیزی نداریم که از دست بدهیم بجز زنجیرهای اسارت از نظام بردگی مزدی سرمایه داری، در عوض دنیائی را بدست خواهیم آورد.

آینده از آن ماست.

زنده باد مبارزه طبقاتی ضد سرمایه داری بر علیه سلطه بشر ستیز موجود.

 

هیچ نظری موجود نیست: