۱۴۰۱ مهر ۳۰, شنبه

 




آلترناتیوهای دست ساز امپریالیستی در راه اند.

با به صدا در آمدن زنگ خطر فروپاشی رژیم سرمایه اسلامی و با عمیقتر شدن بحران سیاسی- اقتصادی در ایران، محافل و مراجع رنگارنگ امپریالیستی از رهبران سیاسی گرفته تا پارلمنترها و ابر رسانه ها؛ وسیعاً دست بکار شده اند تا مبادا اوضاع از دستشان خارج شود.

بله دست بکار شده اند تا دوباره توهم پراکنی کنند که این سیستم فاسد و بشر ستیز، استثمارگر، مدافع "حقوق بشر" و رهائی زنان است. این مجامع و سازمانها نه در دفاع از استثمارشوندگان، بلکه در دفاع از بخش های دیگر و دور اندیش تر بورژوازی و استثمارگر با سوء استفاده از فضای موجود، تحت عناوین دهن پر کن، نظیر دمکراسی خواهی و در ظاهر اولویت دادن به "حقوق زنان" و با استفاده از حُسن نیت افراد شناخته شده، در حال بررسی گزینه ها و آلترناتیو سازی هستند.
هرگز فراموش نخواهیم کرد، زمانیکه قدرتهای امپریالیستی در نافل لوشاتل فرانسه خمینی جنایتکار را زیر نوافکن قرار دادند، خمینی مرتجع به یکباره دمکراسی خواه شد و اعلام داشت که حتی کمونیستها در آینده ایران آزاد هستند.
اما به محض بقدرت خزیدن بورژوازی اسلامی، اولین قربانیان این رژیم ددمنش کارگران و کمونیستها بودند. فریب وعده های پوشالی قدرتهای امپریالیستی، مرعوب و تسلیم دروغ های آنها نباید شد.
رهائی واقعی زنان تنها در یک جامعه بدون طبقات کمونیستی امکانپذیر است. استقرار این جامعه به معنی آغاز واقعی تاریخ بشریت است.
در برابر اپوزیسیون قلابی و جناح های مختلف دستگاه سیاسی چپ و راست بورژوائی- ضد انقلابی، تنها گزینه ممکن: تداوم مبارزه طبقاتی پرولتاریاست. زنده باد مبارزه طبقاتی ضد سرمایه داری!

هیچ نظری موجود نیست: