۱۴۰۱ مهر ۲۰, چهارشنبه

 

 

 

 

ما به کودکان، دختران، پسران و نوه هایمان؛ «جهانی بهتر» بدهکاریم! دنیائی فارغ از هر گونه تبعیض جنسیتی، بردگی و استثمار.

 

نبرد و مقاومت ادامه دارد! شورش جاری در خیابان پر از لحظات شگفت انگیزی است که بر شمردن هر کدام از آنها نیازمند به ساعت ها وقت و نوشتار است. اما لحظاتی شکوهمند وجود دارد که نمیشود بسادگی از کنار آنها عبور کرد.

این خیزش بدرستی نمایشگر بروز عواطف، احساسات و همبستگی عمیق انسانی را در جان بخشی به خیابان به تصویر میکشد.

هنگامی که زن مسنی خود را سپر انسانی جوانی میکند و یا خانم بارداری تلاش میکند تا دختری را از چنگال وحوش رژیم سرمایه اسلامی نژاد دهد. و یا در صحنه شورانگیز دیگری، جوانی که خود را سپر دختر دانش آموزی میکند تا اسیر دستان بیرحم قلاده پاره کرده های بسیجی نشود. اینها گوشه های درخشان و عمیق انسانی است که زبان از بیان شان عاجز است

.

اما هر چه هست، همبستگی و رزم مشترک توده های ستمدیده برای نابودی نظم کهن استثمارگرانه سرمایه اسلامی در جریان است. زیرا که در عمق این مبارزه نبردی جاری است برای رهائی واقعی انسان، نبرد و کشاکشی میان نو و کهنه یا ارتجاع و ترقی؛ کمونیزم میتواند تنها علاج مختوم شر بشر ستیزانه سرمایه داری موجود باشد.

پیش به سوی آینده؛ آینده از آن ماست.

تنها افق پیش روی طبقۀ کارگر مبارزۀ طبقاتی است و رهائی واقعی زنان تنها در جامعۀ بدون طبقۀ کمونیستی امکان پذیر است! برای ساختن جامعه و جهانی، عاری از هرگونه دولت، بدون روابط پول، فاقد طبقات، عاری از ستم و استثمار، بدون هرگونه مرز و ملیت، جامعه ای به گفته مارکس: که در آن تکامل آزادنه هر فرد شرط آزادانه همگان است!!!

به بیان مارکس، چنین جامعۀ کمونیستی در حقیقت آغاز تاریخ بشریت است، تاریخی که با عمل آگاهانه آنها همراه است.

آزادی زنان معیار سنجش آزادی جامعه است. تحقیر زن یکی از ویژگی های اساسی تمدن کنونی است. هیچ کس به اندازه خود مرد از اسارت زن مجازات نمیشود. (کارل مارکس)

کمونیزم یا بربریت سرمایه داری!

 

هیچ نظری موجود نیست: