۱۴۰۱ مهر ۳۰, شنبه

 




اگر فاشیسم توانست با ایجاد کوره های آدم سوزی نظیر، «آشویتس» دوام یابد؛ حکام جهل و جنون سرمایه اسلامی هم با به آتش کشیدن زندان اوین؛ خواهد توانست به امیال بشر ستیزانه خود دست یابد!
رژیم سفاک و خونریز سرمایه اسلامی در تداوم حرکات جنون آمیزش، با سراسیمگی برای پاک کردن صورت مسئله دست به جنایت دیگری زد و در یک نقشه کثیف و ضد بشری در روز شنبه ۲۳ مهر۱۴۰۱ میخواست زندانیان و به ویژه؛ زندانیان سیاسی اسیر در اوین را تصفیه و پاکسازی کند. ولی حضور جسورانه خانواده های در بند و دیگر جوانان آزادیخواه و مبارز، در محل زندان، مانع از قتل عام گسترده تمامی زندانیان گردید.

شایان ذکر است، که رژیم ددمنش حاکم تلاش کرد تا با تناقض گویی های مشمعز کننده و ارائه آمارهای غلط، از یک سو قتل عام موجود را لاپوشانی کند و از سوی دیگر بدلیل سانسور شدید خبری و بی اعتمادی مطلق مردم به حکومت تا این لحظه آمار دقیقی از تعداد کشته شدگان و مجروحین در دست نیست.
کمونيستها عار دارند که مقاصد و نظريات خويش را پنهان سازند!
جامعه تحت حاکمیت رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی در آستانه انفجار و فروپاشی است. نباید اجازه داد که نوع دیگری از ارتجاع سر مایه داری برای چندین دهه مانند اختاپوس بر جامعه و طبقه کارگر مستولی گردد. باید بدنیال راه حل و ارائه بدیل انقلابی – کمونیستی بود تا از ایجاد فاجعه ای دیگر توسط سرمایه داری جلوگیری کرد.

کمونيستها عار دارند که مقاصد و نظريات خويش را پنهان سازند.

آنها آشکارا اعلام ميکنند که تنها از طريق واژگون ساختن همه نظام اجتماعى موجود، از راه جبر، وصول به هدفهايشان ميسر است. بگذار طبقات حاکمه در مقابل انقلاب کمونيستى بر خود بلرزند. پرولتارها در اين ميان چيزى جز زنجير خود را از دست نميدهند. ولى جهانى را بدست خواهند آورد.

تا مادام که استثمار، تولید ارزش اضافی و انباشت سرمایه وجود دارد جنگ طبقاتی هم در اشکال متنوع ادامه خواهد داشت. این قانون جامعه منقسم به طبقات و دیالکتیک تاریخ است.

رهبران و فعالین جسور، آگاه و انقلابی جنبش کارگری در ایران و سایر نمایندگان کارگران مبارز و آگاه، عزیزترین فرزندان طبقه کارگر بین المللی و مردم هستند و هیچ گونه سرکوب و ارعابی باعث به سکوت کشاندن مبارزه طبقاتی و اعتراضات مردم و کارگران نخواهد شد؛ بلکه خشم جوانان مبارز، کارگران و مردم آزادیخواه هر چه بیشتر فزونی خواهد یافت.
جامعۀ کمونیستی در حقیقت آغاز تاریخ بشریت است، تاریخی که با عمل آگاهانه آنها همراه است. « کارل مارکس»
بجاى جامعه کهن بورژوازى، با طبقات و تناقضات طبقاتيش، اجتماعى از افراد پديد ميآيد که در آن، تکامل آزادانه هر فرد شرط تکامل آزادانه همگان است. « کارل مارکس »
پرولتارهاى جهان متحد شويد!

هیچ نظری موجود نیست: