۱۴۰۰ آذر ۸, دوشنبه

 




هیچگاه فراموش نخواهیم کرد که بر ما چه میرود؛  باز هم بگوید ما بمب اتم، موشک بالستیک و قاره پیما نمی خواهیم!


گورهای دستجعی حالا جایشان را به کارتن خوابها که در گورهای خالی اتراق میکنند داده است. مواد مخدر، هروئین حالا جایش را به شیشه، کراک و مواد مخرب تری بنام " سورچه یا اشک خدا" داده است. زنان و جوانان بی آینده و بیکار آنان طریقه خودکشی را در پیش گرفته اند. آنها از قربانیان اصلی این فاجعه سراسری در ایران هستند. تن فروشی برای بدست آوردن یک وعده غذا و تهیه مواد مخدر به روتین این نگون بختان تبدیل شده است.

 

زندگی چند نسل تباه و بیش از نیم میلیون نفر در جنگی ویران گر، ارتجاعی – امپریالیستی، بخاطر جاه طلبی و بلند پروازیهای فوق ارتجاعی طبقه حاکم جمهوری اسلامی سرمایه نابود گردید و تتمه آن در حال فنا شدن است. هزاران تن از جان های شیفته و انقلابی در سیاه چال های دژخیمان سرمایه اسلامی بخاک افتادند. کشتارهای دهه ۶۰ و ۶۷، نسل کشی و تمامی کشتارهای چهار دهه اخیر توسط رژیم جهموری اسلامی سرمایه داری در ایران.

تشدید استثمار و غارت ارزش اضافه، انباشت سرمایه در جامعه، به تاراج بردن دار و ندارکارگران، فرودستان ستمدیده توسط اراذل و اوباش حکومتی و ریختن آن در حلقوم کثیف تروریست ها و اوباش، حزب الله لبنان، حماس، عصائب عراق، حشدالشعبی، نجبای عراق، حزب‌الله عراق و دیگر باندهای گانگستری در عراق، باندهای اسلامی در افغانستان، حوثی ها در یمن، حکومت فاسد و تبهکار اسد در سوریه و دهها گروه و باندهای تبهکار دیگر که در سرتاسر منطقه خاورمیانه، که از حاصل دسترنج کارگران و تهیدستان ایران ارتزاق میکنند. در جهت تشدید تنش و بحران سیاسی در منطقه، دست به اقدامات جنایتکارانه و ترورویستی در راستای تثبیت موقعیت سیاسی رژیم در منطقه میزنند.

میلیاردها دلار توسط باندهای حکومتی به انحاء مختلف اختلاس و به یغما برده میشود. جهت جاه طلبی و رقابت های امپریالیستی، میلیارد ها دلار حاصل دسترنج و استثمار کارگران هزینه ساخت تسلیحات اتمی و کشتار جمعی شده است.

 

جامعه تحت حاکمیت قرون وسطائی سرمایه اسلامی به ته خط رسیده است!!!

در جامعه ایکه پاسخ کارگر گرسنه زندان و شکنجه و گلوله است. در جامعه ایکه سقف سنی تن فروشی به ۱۳ سال میرسد، در دوزخ بربریت سرمایه داری که فروش اندام انسانی خرید و فروش میشود. در جامعه ای که جنین نوزادان را در رحم مادر به فروش میگذارند. در جامعه ای که دختران ۹ ساله وادار به ازدواج با مردان چندین برابر سن خود میشوند. در جامعه ایکه هر روز صبح از جرثقیل تن انسانی آویزان است. در جامعه ایکه شکنجه، سنگسار، آزار جنسی و اعدام قانونی میگردد. در جامعه ایکه برای دیدن به دارآویختن انسانها شهروندان صف میکشند. خشونت جسمی و تجاوز به امری عادی تبدیل میشود. به چنین جامعه ای تنها میتوان برده داری مدرن را اطلاق کرد.

تنها یک طبقه کارگر انقلابی- انترناسیونالیست و با آگاهی مارکسیستی، تدام مبارزه طبقاتی میتواند این جامعه نکبتبار را برای همیشه به گور بسپارد.

باز هم بگوید ما بمب اتم، موشک بالستیک و قاره پیما نمی خواهیم!

 


هیچ نظری موجود نیست: