۱۳۹۷ خرداد ۲, چهارشنبه







وقتیکه فاشیست های اسلامی( نشست فوق العاده سازمان کشورهای اسلامی در استانبول ترکیه ) برای جانباختگان فلسطینی اشک تمساح میریزند!!!
 
فقط کافی است نگاهی گذارا به کارنامه سیاسی حاکمیت توحش بار چند دهه اخیر اعضای جنایتکار و مرتجع حاضر در این اجلاس بیاندازید، تا عمق کثافات، ارتجاع و فرومایگی این سیستم استثماری و ستمگرانه را هر چه بهتر درک کرد. این مزخرفات و افاضات بیشرمانه از سوی اجماع کنندگان در این اجلاس، در زمانی ابراز میگردد که دستان حکام مرتجع این کشورها تا مرفق به خون هزاران تن از شهروندان شان آلوده است.
ترکیه: نسل کشی ارامنه و مردم کرد، ایران: کشتار دهها هزار زندانی سیاسی در بند و قتل عام شهروندان عادی فقط بجرم ابراز بدیهی ترین مطالبه و خواست اجتماعی و آخرین نمونه بارز آن شهر کازرون است. پاکستان: نسل کشی هزاره های افغانستان و قس علیهذا.
 
سازمان ارتجاعی- امپریالیستی کشورهای اسلامی در نشست فوق‌العاده در استانبول خواستار اعزام نیروهای صلح‌بان برای دفاع از فلسطینیان شد!!!
 
این هم از طنز تلخ تاریخ است که جنایتکاران جنگی و مجرمین جنایت علیه بشریت که خود این سازمان مرتجع از بانیان نظم بشر ستیزانه موجودند ، برای تسویه حساب با دیگر رقبای امپریالیست خود، ناچار میشوند تا با متوسل شدن به کثیفترین حربه، دروغ بگویند و برای قربانیان فلسطینی اشک تمساح بریزند.
اگر امروز این قربانیان زنده بودند، قطعاً از این همه فرومایگی و ارتجاع، عرق شرم بر پیشانی شان می نشست و بر خود می لزیدند که جلاادان شان برای آنها دلسوزی میکنند !!! اما چه باک، آنها از وارثین و بانیان نظم کهن استثمارگرانه امپریالیستی حاکم بر جهان کاپیتالیستی هستند، که برای بقاء خود بر تلی از اجساد میلیونی بشریت بویژه طبقه کارگر بنا شده است.

هیچ نظری موجود نیست: