۱۳۹۷ تیر ۱۱, دوشنبه





پرولتاریا بمثابه تنها نیروی گورکن سرمایه داری و لغو هر گونه استثمار در جامعه است !

طیف گسترده ای از گرایشات سیاسی اپوزیسیون قلابی رژیم، از راست تا چپ، پس از خروج دولت امریکا از پیمانه نامه امپریالیستی " برجام" برای رژیم چنج و در صورت لزوم، حمله امپریالیسم امریکا به ایران، قند تو دلشون آب شده و برای این لحظه نامیمون ثانیه شماری میکنند. مسلماً با آغاز هر تحریم ، حمله و جنگ قربانیان اصلی آن توده های کارگران و تهیدستان خواهند بود. اما بورژوا امپریالیست های اسلامی حاکم بر ایران در امنیت باقی خواهند ماند. چرا که برای آنان تحریم و جنگ همواره مایه برکات بوده و برای کارگران و فرودستان فساد و نیستی بهمراه داشته است.

پروژه ضد انقلابی- امپریالیستی رژیم چنج

دو بخش از اپوزیسیون منحط و ضد انقلابی بورژوائی؛ بنام سازمان مجاهدین و سلطنت طلبان طرفدار پسر شاه مخلوع بیش تر از بقیه اپوزیسیون موجود برای جایگزینی با رژیم ترور و وحشت اسلامی سرمایه، جزءگزینه های مهم توسط جناح های مختلف امپریالیستی، بویژه امپریالیسم امریکا قرار دارند. و به موازات آن تلاش در جهت گرد آمدن کل اپوزیسیون منحط و ضد انقلابی در زیر یک چتر میباشد.

نسلی که نه رضاشاه دیده و نه رضا شاه می شناسد و صرفا شنیده که رضاشاه آدم خوبی بوده و بدون هیچ گونه آگاهی سیاسی- تاریخی، امروز در ستایش از این اقدام است که برای رضا شاه "روحت شاد" می گوید. اگر خوب بود که در سال 57 میلیونها انسان تحت ستم بر علیه این خاندان دزد و استثمارگر قیام نمیکردند.


سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ، این فرقه آن روی سکه سیاه جمهوری ترور و وحشت اسلامی سرمایه است. آنها وقیحانه دروغ میگویند، آنها از جدائی دین سخن میرانند ، اما در تمامی شئونات سازمانی شان احکام شرع و خرافه ارتجاع مدهبی را تبلغ و ترویج میکنند. این سازمان یک فرقه ضد زن، مدافع استثمار، نوکر جناح های مختلف امپریالیستی و خواهان استقرار نوع دیگری از ستم و استثمار طبقاتی در ایران است. باید این فرقه را بشدت منزوی ، طرد و افشاء کرد، و اجازه نداد تا بار دیگر نوع دیگری از استثمار، ستم، خرافه و ارتجاع مذهبی( "اسلام دمکراتیک") در جامعه مستقر شود.
تمامی جناح های بورژوازی، از چپ تا راست، اعم از چپ های طرفدار ناتو، نحله های گوناگون سلطنت طلبان، اصول گرا، اسهال طلب، سازمان مجاهدین، کلیه نحله های ناسیونالیستی ارتجاعی به گذشته تعلق دارند. همه آنها از دنیای جنگ، نیستی و توحش می آیند و خواهان نابودی و استثمار طبقه کارگر و فرودستان هستند.

پرولتاریا بمثابه تنها نیروی گورکن سرمایه داری و لغو هر گونه استثمار در جامعه است

تمامی جوامع طبقاتی از دل آتش و خون بارها و بارها تجدید آرایش یافتند، تا سرانجام پاسخ نهائی از دل این تغییر و تحولات بیرون آمد. پرولتاریا طبقه زایئده نظام سرمایه داری است و رسالت تاریخی اش آنست تا گورکن سرمایه داری باشد. پرولتاریا، یک طبقه انترناسیونالیست و آخرین طبقه اجتماعی است. طبقه ای است که فقط از طریق رها کردن کل بشریت میتواند خود را رها سازد.

هیچ نظری موجود نیست: