۱۳۹۷ مهر ۱۶, دوشنبه






در حاشیه " روز جهانی کودک "
روز جهانی کودک در جهان بشر ستیزانه کاپیتالیستی، یعنی لغو بهره کشی و کار کودکان موقوف!

از بین رفتن استثمار ، تبعیض، هر نوع خشونت علیه کودکان ، تنها با برقراری جامعه کمونیستی امکانپذیر است!
کودکان کار و استثمار، کودکان جنگ، کودکان خشونت و خیابان، قربانیان تبعیض های سیاسی- اجتماعی(فرهنگی-مذهبی) واقتصادی! در یک کلام ما کودکان جهان این جهانیم که به همراه مادران و پدران مان، از این همه ظلم و بیدادگری، استثمار کاپیتالیستی به ستوه آمده ایم.
امروزه در دنیای کاپیتالیستی، در دریایی از ثروت و وفور، بیش از یک ملیارد نفر از گرسنگی دائم رنج میکشند. آنان گرسنه اند زیرا حاصل کارشان توسط بورژوازی این راهزنان حاکم بر جهان به یغما برده میشود. طبقه کارگر با بارآوری و تولید ارزش اضافی بی نظیر ثروت تولید میکند اما خود از این همه نعمات اجتماعی بی بهره است.
بنابر اظهارات سازمان «یونیسف» یکی از همان ارگانهای امپریالیستی حاکم بر جهان ( "سازمان ملل") که یکی از زیرمجموعه های همین سیستم دوزخی و نکبتبار سرمایه داری است. اعلام داشته است: مرگ میلیون‌ها کودک در سراسر جهان قابل پیشگیری است!
یونیسف، صندوق بین‌المللی حمایت از کودکان در گزارش سالانه خود هشدار داده است که میلیو‌ن‌ها کودک به دلایلی قابل پیشگیری در خطر مرگ هستند. این نهاد در مورد وضعیت کودکان در جنوب آسیا و جنوب صحرای بزرگ آفریقا هشدار داده است.
یونیسف، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد در آخرین گزارش سالانه خود که ۲۸ ژوئن (۸ تیر) منتشر شد، هشدار داده است که ۶۹ میلیون کودک زیر پنج سال به دلایلی قابل پیشگیری تا سال ۲۰۳۰ میلادی در خطر مرگ هستند.
بر اساس گزارش سالانه یونیسف، تا سال ۲۰۳۰ میلادی حدود ۷۵۰ میلیون دختربچه مجبور به ازدواج خواهند شد و ۱۶۷ میلیون کودک در فقر شدید زندگی خواهند کرد. بنابر اظهارات همین سازمان: در کشورهای جنوب صحرای بزرگ افریقا: از هر 10 کودک 9 کودک در فقر مطلق زندگی میکنند. نیمی از تمام کودکان دنیا به آموزش ابتدائی دسترسی ندارند. در حال حاضر در سراسر جهان 124 میلیون کودک از دسترسی به آموزش ابتدائی محرومند.
این جهان شایسته ما نیست! باید این جهان را تغییر داد!
براستی باید پرسید؛ که مسببین وضعیت توحشبار کنونی بر جهان چه کسانی هستند! مگر غیر از این است که جهان کنونی بین یک مشت از راهزنان امپریالیست تقسیم شده است و همه آنها در جایی بنام مجمع "سازمان ملل" و سایر ارگانهای مشابه امپریالیستی گرد آمده اند و جهان را بین خود تقسیم میکنند.
به جرات میتوان اعلام کرد که برای تغییر این جهان هرگز در هیچ دورانی، فراخوان به: پرولتارهای سراسر جهان متحد شوید! تا این درجه ضروری و مبرم نبوده است. یا انقلاب کمونیستی یا تداوم بربریت کاپیتالیستی! راه میانبری وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: