۱۳۹۵ آبان ۲, یکشنبه






تشدید جنگ درعراق جلوه ایست از رقابت های امپریالیستی در عرصه بین المللی و منطقه ای و حادتر شدن بحران کاپیتالیستی.


آنچه که در موصل عراق در حال رخد دادن است، نوک کوه یخی از تداوم بحران و اضمحلال نظام سرمایه داری امپریالیستی در جهان است که در کشور عراق نمود پیدا میکند.
دمکرات گانگسترهای حاکم بر جهان سرمایه، در رقابت با یکدیگر، برای مهار و کنترل بحران سرمایه داری به سیاق گذشته، و برای حفظ وضعیت نکبتبار موجود در تداوم سیاست های ضد بشری خود تحت عنوان " آزاد سازی" شهر موصل از چنگال داعش، برای برپا نگهداشتن ستمگری و استثمار و در رقابت های بلوکات امپریالیستی نیروهای ائتلاف برهبری امپریالیسم امریکا، بمحض شکست مذاکرات سوئیس که پیرامون آتش بحث و یافتن راه حلی برای بحران سوریه در جریان بود، این مذاکرات بین روسیه و دیگر دول مرتجع از جمله ایران که جبهه متحدی بین سوریه و روسیه را تشکیل میدهد. امپریالیسم امریکا برای تحت فشار قراردادن روسیه و متحدین گانگستر آن، بسرعت فرمان حمله به موصل را در دستور کار خویش قرار داد و در نخستین ساعات بامداد دوشنبه 17 اکتبر عملیات آغاز شد.
خبرگزاری رویترز می‌گوید مقام‌های آمریکایی از «خطرات» آغاز عملیات موصل در شرایط فعلی عراق و احتمال بروز «تنش‌های قومی» پس از آن آگاه هستند، اما در عین حال می‌گویند انتظار حل مشکلات داخلی در کوتاه‌مدت و سپس آغاز عملیات، «واقع‌بینانه نیست». و این درحالی است که سازمانهای امداد رسانی اعلام کرده اند که جان بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در مخاطره جدی قرار دارد.

۱۳۹۵ مهر ۱۵, پنجشنبه




زنان ناموس ما نیستند! آنها همنوع ما هستند!!! 


داستان ناموس پرستی و " بی غیرتی" ساخته و پرداختۀ  ذهن علیل یک مشت آدم بیمار روانی و لمپن و دست بزندار است. که میخواهند این موضوع را برای مشروعیت بخشیدن به خشونت های وحشیانه خود دستاویز قرار دهند. حکام جهل و جنون سرمایه اسلامی شب وروز توی رسانه های ارتجاعیشون برای خر کردن ملت، در باره مقام زن میگن " زن اشرف مخلوقات " است. ولی فعالین سیاسی اسیر دختر رو واسه اینکه باکره به دوزخ اسلامی سرمایه نفرستن، اونهارو در زندانها مورد تجاوز قرار میدن. یا  توی یک چشم بهم زدنی، صد تا صد تا از همین "اشرف مخلوقات" رو به بالای چوبه دار و یا به چوخه های اعدام میسپارند.